Take the fight!


Som jag nämnde tidigare så stod enheten på schemat.
Blande känslor men i det stora hela kändes det bra.
Jag har ju nämnt att jag har låtit ätstörningen ta över den senaste tiden och det pratade vi mycket om idag och vi bestämde att lägga upp ett matschema igen för att jag ska få mer struktur och verkligen sköta mina mål under dagen. Sånt jag behöver göra för att få bort tankarna och få tillbaka kontrollen.
Det känns bra och känner mig redo för att verkligen ta tag i det här igen. Man blir inte frisk från en ätstörning på en vecka, det tar tid och mycket kämpande. Det kommer bli tuft i början det är jag medveten om men jag ska vinna nu och hur jobbigt det än blir så tänker jag inte ge upp.

Det kommer bli mer fokus på mig själv nu dem sista veckorna innan vi åker, lägga andra bekymmer åt sidan lite grann.
Kommer gå en gång i veckan nu till min psykolog på enheten fram tills vi åker så det kommer bli bra.

Alla har sina mål och problem, alla kämpar för det bästa så det är precis vad jag tänker göra nu.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är klart som fan att du klarar det. Du har vårt stöd hjärtat hela tiden. Vad som än händer. Och måste jag komma och se till att du kommer på banan igen när ni är i Alanya. Tro inte att du slipper mig. Älskar dig hjärtat och tillsammans klarar vi allt. ♥♥♥♥♥♥

2014-01-20 @ 19:49:46
Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
Kika in lite snabbt hos mig då :D

2014-01-25 @ 15:48:40
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Johana Duggin

Intresserad av träning & motivation?
Kika in lite snabbt hos mig då :D

2014-01-25 @ 15:48:40
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Elsa Winge

Kämpa på vännen det kommer bli bättre. Min bästa vän har varit rejält sjuk i anorexia men nu mår hon så jävla grymt så fortsätt kämpa emot monstret!

Svar: Tack! Ja det ska jag verkligen, tänker i te ge upp efter att ha kommit så här långt i mitt tillfrisknande! :)
My Bergstedt

2014-01-25 @ 15:52:48
URL: http://elsawinge.blogg.se
Postat av: Maja Fridh

Fin blogg du har!

Svar: Åh tack så mycket! :D
My Bergstedt

2014-01-25 @ 15:53:08
URL: http://majafridh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0