Tick Tack. Tick Tack.

Trött och sliten känner jag mig idag. Varken jag eller Carol (som sover brevid mig) har sovigt bra inatt. Det blev en kaotisk kvällen igår och båda fick svårt att somna. 
Jag har bara vridigt och vänt på mig hela natten, kollat vad klockan har varit och slumrat till och så gick jag upp tjugo över 7 tror jag.
 
Ibland är inte allt som det ser ut att vara men när man själv lever bakom den fasaden brister allt vid någon punkt och man kan inte vara tyst längre.
 
Trots det kaotiska ska jag iaf städa, plocka fram och prioritera kläder som ska packas ner, handla ansiktsprodukter och så blir det en sväng in till stan med lilla syster.
 
Hoppas att ni är piggare än mig och att ni får en fin dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0