Todays "happenings"


Idag har denna söndag bestått av en promenad till Willys med lillsyrran för att köpa B&J :D 
Haha jag kunde ha gått upp till centrum men tänkte att eftersom solen tittade fram lite idag så körde jag på en promenix + att glassen är billigare på Willys hehe ;)
Så nu har vi iaf en varsin mumsig glass, lite utmaning för mig också då det kan bli lite jobbigt men det handlar ju om att gå emot ångesten så!

Sen blev det iaf lite memory med lillebror. Hehe jag vann två av tre gånger. Lite skönt då jag kan vara en lite dålig förlorare, kanske inte så mycket i memory då ;)
Victor var glad iaf haha :)

Nu blir det serie tittande och kanske lite spel på Xbox med Victor innan jag och Matilda ska se på andra delen av Hunger Games och käka glarre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0