Trött. Trött. Trött.

Igår var jag väldigt glad trots allt! :)

Idag är jag riktigt trött. Lyckades somna runt halv 3 i natt och vaknade runt halv 7, somnade om och klev tillslut upp halv 8...

Igår hade jag det första psykiskt jobbigaste jobbkvällen då jag stod mest i baren och där samlas folk. Har absolut inget emot att prata med människor eller servera dem men när man får höra om en 50+ man prata om sin thailändska kärlek och hur mycket han saknar henne (förståeligt) men fråga sen mig om och om igen om jag vill följa med hem till honom och kolla på film och prata, inget sex var han noga med! Jo men självklart är det inget sex då följer jag gärna med en helt främmande gubbe hem för att prata och få råd om livet. Hans tjat pågick hela kvällen kan jag tillägga.
Sen var det en yngre kille som var beredd att betala mig för att följa med honom en kväll ut på krogen, att jag skulle ta ledigt en fredag och gå ut med honom och han skulle då ersätta min lön för en kväll x3. Även detta tjatades på hela kvällen och killarna stod bredvid varandra!
Det låter kanske inte så jobbigt men tro mig det blir en påfrestning.

Så i natt låg jag och vred och vände på mig och drömde mig bort någon annanstans, mycket snurrade i huvudet och det känns inte som att jag fick sova ordentligt. Hoppas på bättre sömn i natt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0