Att ta sig igenom...


Hej på er!
Min morgon började 8 imorse då jag ställt kl på ringning för att hinna med en träningsrunda samt få in en lunch så här precis innan jobbet.

Igår insåg jag (vet inte hur många gånger jag har insett detta men halkar av banan iaf) att för mig funkar det verkligen inte att skippa måltider, speciellt inte huvudmål.
Igår på jobbet fick jag grov ångest efter att ha ätit middag.
En sån där jag bara vill gå och gömma mig i ett hörn och gråta. Men det går ju inte i verkligheten. Så jag andades i en fyrkant (ett andningsknep vid panikångest och man har svårt att andas) rökte några cigg och försökte slappna av.
Till slut släppte ångesten men jag insåg som sagt att jag är en människa som behöver rutiner och med ordentliga mål.

Så därför klev jag upp kl 8, käkade frukost tränade, duschade och har fixat mig för jobb. 
Lunchen har jag precis fått i mig så nu måste jag röra mig iväg till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0