Att våga gå emot!



För det flesta är detta bara en vanlig påse med tortilla chips men varje gång jag ska ta steget att faktiskt äta krävs en hel del beslutsamhet från min sida. Styrka kan man säga.

För ett år sen kunde jag bara drömma om att faktiskt gör en sån grej. Sitta i soffan och käka chips, vilket jag även gjorde i fredags. Det kan jag säga skulle aldrig ha hänt!
Men idag klarar jag att göra det, men jag ska heller inte krypa under mattan med att jag får ångest. För det får jag, iaf dagen efter. Men det handlar om att hålla huvudet högt och borsta bort det. Ignorera oroskänslorna och ångesten.

Det är dagens inspiration! 
Att det våga unna sig och försöka se förbi ångesten.
Även om det inte är lätt, även jag sitter med ångest idag så har jag ändå unnat mig och det är det de handlar om. För mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0