Bakgrund

 
Detta är en bild på mig när ja var ca 14 år gammal och som får symbolisera lite av min bakgrund/barndom.
 
Jag flyttade en del som barn. När jag var 4,5 så flyttade vi ut till Närtuna och där bodde vi tills jag var 10. Vi flyttade till Rimbo som ligger ca 20 min ifrån Närtuna. Ett år senare flyttade vi tillbaka till Hagsätra där jag även bor idag. Vi bodde här i ca 1,5 år innan vi flyttade ut tillbaka till Närtuna och jag gick börja samma klass igen med mina barndomsvänner.
Jag fick hela högstadiet i Rimbo men när jag började gymnasiet flyttade vi tillbaka till Hagsätra.
 
Ja jag vet, rörigt! Men för mig var flyttarna aldrig jobbiga. Jag tyckte snarare om de. Däremot kan jag tycka att det är jobbigt idag att ha sina bästa vänner och barndomsvänner så långt bort. Även om det bara tar runt 1,5 timme att ta sig till Rimbo kommunalt så är det ändå en liten bit och spontana träffar händer därför inte så ofta.
 
Vet inte om detta är så intressant för er att veta men jag vet att några har haft önskemål om att veta lite mer om min bakgrund. Så här har ni en snabbversion kan man säga om min uppväxt hehe :)

(Sorry, måste vara nåt fel på kategorierna i mobilappen. Jag får nämligen inte fram kategorin Me, Myself And I men får ändra det sen på datorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0