Blogg paus?


Ja kära ni!
Jag har märkt att mitt läsarantal går mycket upp och ner. Förstår även det då mina inlägg inte är speciellt spännande eller inspirerande för tillfället.
Jag har tappat suget faktiskt, skriver mest ett inlägg bara för jag är van vid det. Känns inte som att min blogg är speciellt kul att läsa och nu när gnistan är halv borta så blir automatiskt att inläggen blir tråkiga och jag har brist på fantasi...

Men vad tycker ni?
Vill ni fortsätta följa bloggisen och tycker ni att jag ska fortsätta?
Isf får ni väldigt gärna komma med idéer, vad ni vill läsa om eller veta mer om. Skulle nog ge mig en kick och jag får fler idéer!

Tror att jag kommer bättre blogghumör när jag börjar skolan och saker och ting (förhoppningsvis) börjar falla på plats. Men det är över en månad dit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du ska fortsätta, här kommer jag med några inläggstips,

1, Berätta mer om vem du egentligen är, vad drömmer du om? hur vill du att din framtid ska se ut? ska du bo i sverige? Vad vill du bli? Om du inte vet, så vilket område? Vad är du intresserad av på fritiden? Vem är du som person, blyg, envis, framåt, clownen, osäkra, den högljuda? Vad föredrar du att göra?

2, Eftersom du har en del alanya lovers efter dig så tycker jag att du kan gå mer på djupet, drama o skit vet vi, men blotta dig mer, vem är killen du fall för, vad är så speciellt med honom? Bli djup, ( känns det inte bekvämt att berätta, dont do it then)

3, Hur var din barndom?
4, Din dröm kille? och första pjkvän

2014-07-11 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0