En natt i grödinge


Fysatan vad skönt att vara ledig idag, som sagt så hade jag ingen lust att jobba igår men jag fick iaf sluta ca 40 min tidigare och åkte därefter direkt ut mot Tumba där min moster plockade upp mig.
Så där spenderade jag natten och fick mysigt sovsällskap, kissebebisarna!
Vaknade vid halv 9 tiden och käkade frukost ute i solen. Snackat om allt möjligt med kära moster och nu är jag och pappa på G hem.

Hade egentligen tänkt stanna kvar men så fick jag lite andra planer. Ska träffa en tjejkompis inne i stan vid fem tiden och fika lite är det tänkt. Mysigt mysigt!
Och på det levererar Sverige varmt och soligt väder. Guld!

Ni fåt ha en trevlig onsdag kära ni! Kram kram :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0