Ett ryck


Ja ett ryck är minsta man kan säga. Denna vecka fick jag nåt slags "återfall",  Alanya återfall.
Jag kände bara att nu drar jag ner även om det är för en vecka. Jag försöker fixa mer jobbdagar och drar ner. Så tänkte jag.
Självklart vill jag ner för att träffa människor jag älskar och saknar så in åt *pip* mycket! Men den största anledningen till att jag ville ner var för att fly. Det har varit så för mig de senaste två åren, som jag har sagt förut. Jag flyr från det jobbiga här.
Så fort jag känner att det inte funkar eller något som får mig att vilja skita i allt igen så tänker jag flykt.

Men jag ska inte fly, inte den här gången. Jag ska hitta guldkornen här, göra det jag mår bra av och blir glad av här. 
Saken är när jag får ett sånt här återfall så stänger jag ut det flesta, till och med mina bästa vänner. Jag vill inte göra nåt, vilket inte gör saken bättre för fem öre.
Men jag ska vända på detta beteende nu, för det är inte hållbart.




Kommentarer
Postat av: F

Fly från vad ?

Svar: Det som är jobbigt
My Bergstedt

2014-07-19 @ 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0