Fredag!


Hello mina kära läsare!
Hur har ni det denna fredag, några spännande planer? :)

Håll i hatten nu, jag sov till tio idag! Haha blir lika förvånad varje gång jag slår upp ögonen och ser att klockan är så mycket ;)
Tur att jag inte börjar 12 idag iaf hehe :)
Käkade frulle, körde styrka här hemma på golvet och drog ut på en runda :)
Varm är det och kan ju inte påstår att jag luktar rosor för tillfället hahah!
Så nu tänkte jag hoppa in i en dusch!

Idag börjar jag 15 och slutar 01! Lång kväll helt enkelt men det roliga är att jag trist så bra på jobbet så för mig gör det inget. Haha jag ringde till och med en kollega igår och frågade om han ville sluta tidigare, så vi sju hoppade jag in för honom :)

Nej nu väntar duschen!
Ciao ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0