Godmorgon måndag


Yes godmorgon på er!
Idag står jobb på schemat hela dagen/kvällen. Börjar 12 och slutar 23, 11 timmar javisst och det är första gången jag jobbat så länge på Trevi.
Kommer antagningen vara helt död ikväll men cash is cash och jag trivs bra på jobbet så det är lugnt :)

Däremot är jag lite velig hur jag ska göra, träna eller inte idag?
Så många timmar har jag inte på mig och jag vill inte känna mig stressad, varken under träningen eller efter.
Det jag skulle hinna med är styrkan, jag kommer iaf vara på språng hela dagen idag!
Tänker köra träningen onsdag, torsdag och fredag och antagligen söndag :)
Ibland går inte schemat ihop med verkligheten, men bara för att det är på lite andra dagar gör ju inte träningen ogjord direkt ;)

Ska hinna ta en måndags outfit åt er också så håll utkik!
Ciao ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0