Its back!


Yey!
Nu känner jag mig som mig själv igen haha!
Åkte till Odenplan, letade upp Lenas tattoo och piercing. Sen var det inprincip bara in och ut haha!
Fick fylla i ett papper och så var det bara att lägga sig ner och se glad ut. Gick dit själv så hade ingen att hålla i handen haha ;)
Men det gick bra, hon sa att det var bra att jag inte väntade förlänge med att göra om den då det bildas mer brosk.
Den här gången gjorde det lite ondare, kan beror dels på att jag var alkoholpåverkad första gången hehe men också dels för at hon gick in i ärrbildningen och det blödde mer pga det.
Hon gick ut genom ett nytt hål underifrån då det jag hade innan var förlångt. Så hade jag haft kvar den gamla piercingen hade jag inte kunnat haft ett annat smycke. 
Kanske var menar att jag skulle ha tappat den första så att jag fick piercingen rätt gjord nu :)
Jag är nöjd iaf och glad att ha min piercing på plats igen!
Den här gången ska jag inte tappa den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0