Jensens med pappa


Igår hade jag och pappa lite kvalitetstid och åt middag på Jensens inne i stan på Vasagatan. Måttligt roade dock.
Maten var en besvikelse, min kyckling var torr och maten var ljummen.
Drinkarna var heller inget att hurra för tyvärr så vi gick över gatan sen. Till The laughing duck och där fick jag en riktigt god drink. Vodka slush heter den och det är den på sista bilden!
Nom nom säger jag bara! :)

Idag fick jag hoppa in lite akut på jobbet, men innan åkte jag med min moster in till Slussen och innan jobbet käkade vi lunch på Axels, barndomsminnen!
Ska åka ut till henne sen ikväll efter jobbet, känns bara segt att jobba idag när jag hade velat gör annat men aja!



Kommentarer
Postat av: F

Har din moster också lämnat alanya ?

Svar: Nej nej detta är min andra moster jag pratar om :)
My Bergstedt

2014-07-23 @ 09:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0