Nya idéer!


Yesbox, som jag nämnde tidigare så satt jag igår kväll och spånade på lite nya bloggidéer. Och ni kanske har sett att det har ploppat upp några nya kategorier :)
Så här har jag iaf tänkt mig att det ska se ut:

Varje vecka:
Måndag: Outfitbild
Tisdag: Hiss/Diss
Onsdag: Tips
Torsdag: Video
Fredag: Insta lately
Lördag: Me, Myself And I (något om mig)
Söndag: Inspiration (allt mellan himmel och jord)

En gång i månaden:
• Music in my ears
• Om Alanya
• Frågestund eller frågetags 

Detta kommer alltså vara utöver övriga, casual inlägg :)
Vad tycker ni, låter det bra?

Ska verkligen försöka få in det här som en vana, det blir säkert roligare för mig att blogga också :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra struktur!

Svar: Tack vad glad jag blir att du gillar det! :)
My Bergstedt

2014-07-12 @ 15:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0