Skönt att ha nån vid sin sida!


Hello på er!

Åkte in till Kungsholmen vid ett tiden för att slita upp brorsan ur sängen haha!
Sen drog vi upp till centrum för att hämta ut hans paket och handla lite.
Brorsan bjöd sedan på lunch på Coffee by George i form av grillad surdegsbröd med mumsig fyllning och sallad :)

Ska även käka middag här ikväll men åker nog hem sen, dock så ska jag tillbaka hit sen imorn för att hjälpa till/sällis i tvättish kl 15 haha!

Aja i överigt känns det lite tugnt, struligt på flera håll.
Gud vad jag längtar tills jag går i skolan igen, nåt att göra, rutiner osv. Ska bli så skönt!
Är ändå skönt att jag har brorsan vid min sida just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0