Sommaren är här!


Ja äntligen hörni!
Här i Stockholm har vi haft strålande sol och värme idag, så skönt att gå i bara shorts och linne men ack så naken man känner sig haha!

Dagen började med solning på Johans Balkong innan jag drog hem en sväng. Handlade lite med pappa min sen tog jag mig ett glas rosé och la mig med en bok ute i solen.
Jag är nämligen typen som prioriterar att sola framsidan och glömmer lätt baksidan. Men med denna bok framför mig var det inte så farligt hehe. Det enda var att min piercing var ivägen och ömmade av trycket mot marken. Men den klarar sig ju ;)

Lite färg på baksidan blev det iaf och nu är jag tillbaka hos bror min. Känner mig lite ensam hemma trots att pappa är där nu på helgen.
Jag och brorsan ska beställa lite käk snart, får se vad det blir för gottis, och så ska jag dra på en Wallander rulle i vanlig ordning :)

Tänkte också tala om att jag har lite idéer om min träning men att jag tar det i nästa inlägg, så håll utkik! :)

Varma kramar till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0