Sushi och fika..


... Innan jobb!
Åkte tidigt från Alex och åkte till brorsan, väkte honom och drog in till stan. Käkade lunch på Ikki sushi sen strövade vi runt i gallerian, Johan köpte lite tröjor och jag fick även med mig en topp från Hollister samt några intimprodukter från Apoteket.
Sen satte vi oss på Waynes på Kungsgatan och fikade lite. 
Nu är jag på G till jobbet, börjar kl 5 :)

Men en sak måste jag säga. Efter den där kladdkakan känner jag mig så trött på snask och grejer.
Flera år sen jag kunde äta så här. Alltså unna mig typ och denna sommarn har det blivit mycket sånt av nån anledning. Men nu känns det som att jag har tröttnat, känner mig ofta uppsvälld och rätt seg faktiskt.
Förut har jag unnat mig max två gånger i veckan och då var jag pigg.
Sen har det blivit att jag har slarvat med måltider, och då har det blivit snask ist. Vilket typ har lätt till att jag får ångest att äta vanlig mat ifall att jag väljer att äta snask senare.
Vilket inte är bra det heller. Det är ju antagligen därför jag har vart så söt och gottis sugen jämnt. För att jag inte fått i mig ordentlig mat och då vill kroppen ha i sig nåt snabbt och jag blir vrål hungrig och känner att jag kan äta vad som helt och hur mycket som helst.

Det är därför jag längtar tills skolan kommer igång. Regelbundenheten osv :)

Aja nu fick ni iaf ta del av mina tankar haha men men ;)

Hoppas allt är bra med er :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0