Att göra i sommar!


Jag har gjort en lista på vad jag ska göra i sommar. Egentligen var den inte speciellt svår att göra men det påminner mig om att leva i nuet. Fokusera här och njut av tiden som är ny. Inte oroa sig eller stressa för vad som kanske kommer ske eller inte.

Så här ser den ur iaf:

• Njuta!
• Umgås med vänner
• Träna
• Jobba 
Ha kul!

Det sista tycker jag är viktigast, eller egentligen är första och sista det som är  viktigast och är jag med mina älskade vänner så vet jag att det är det jag kommer göra!
Som sakt en väldigt simpel lista, den måste ju inte vara avansernad. För mig är detta grundpelare och som förhoppningsvis får mig upp på fötter till hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0