Beroende


Hallå på er!
Allt väl? :)

Idag är väl en rätt blandad dag för min del. Inte en utav mina värsta dagar men jag hatar verkligen när ångesten ligger och kryper i mig. Usch.

Ungefär hela förmiddag har jag städat hela lägenheten, vilket verkligen behövdes. Så ju ut som ett bombnedslag!
Men jag laddade på med energi från celsius haha, är typ beroende. Har jag råd dricker jag minst 1 burk om dagen, crazy haha ;)

Nu tänkte jag iaf byta om och fixa mig lite då jag ska in till stan och möta brorsan. Han behöver handla lite tröjor och fixa en liten hemlis, hehe :)
Vad det är får ni reda på framöver, jag får inte avslöja något!

Ha det gött så länge, ciao! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0