Bloggfrågor!

(Random solbild hehe)

Tänkte svara på denna lista så ni kan få lite mer koll på mig, även om vissa frågor kanske är rätt pointless haha ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Hm, vet att jag svimmade nån gång som barn, räknas det?
Hånglat med nån riktigt ful: Jo det har jag..
Hånglat med fler än 50 pers: Haha nja så många har det nog inte varit!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nja, inte fler än två på en kväll iaf.
Gjort något riktigt dumt? Heh vem har inte? ;)
Gjort något du verkligen ångrar? Ja, finns vissa saker jag gjort som var onödigt.
Åkt ambulans? Faktiskt inte! :) *Ta i trä!
Åkt polisbil? Nope inte det heller!
Gjort nåt olagligt? Oja 
Fått din mamma att gråta? Tyvärr..
Slagit ner någon? Nej, tycker inte om att slåss så undviker det helst.
Skämts över dina föräldrar? Som barn fanns det tillfällen jag gjorde det men absolut inte idag :)
Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut, tycker inte om att använda det om jag inte menar det.
Tar du droger? Nope men har testat, dålig förebild? Lite kanske.
Dricker du? "I hate alcohol, Oh look alcohol!" Haha typ jag ;)
Vilka kläder sover du i? Är jag hemma sover jag helst utan annars i en slapp och mjuk t-shirt.
Vad hatar du verkligen? Ångest, ätstörning, falska förhoppningar och besvikelse.
Varit kär? Yes, en gång.
Är du ensam nu? Nope, brorsan ligger och sover i rummet brevid :(
Vill du gifta dig? Nej är helt ärligt inte ett dugg sugen på att gifta mig. Tycker absolut man kan skaffa ringar eller nåt annat symboliskt men att stå i kyrkan och lova  evigtrohet inför en Gud som jag inte ens tror på känns fel.
Vill du ha barn? Älskar barn så JA! :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Hemligt.
Såg dig gråta? Victor, min lillebror faktiskt. Innan det åkte.
Fick dig att gråta? Egentligen ingen, gråter bara när bägaren rinner över. När allt jag bär och tänker på blir förmycket och då räcker det med minsta lilla för att jag brister.
Du delade en dricka med? Eh ja du, delade vattenglas med nån igår, vet dock inte om det räknas, eller haha?
Du gick på bio med? Brorsan! :)
Skällde på dig? Också brorsan, eller inte skällde direkt men talade väl lite allvar med mig.
Sa någonting till dig och vad var det? Jag försökte väcka bror med att det finns kaffe och fick ett "mmm" tillbaka haha ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Yes 
Kramat någon? Japp :)
Pussat någon? Yes :)
Köpt någonting? Ja, köpte celsius till mig och bror igår efter jobbet :)
Sjungit? Haha ja, tog några tysta toner på jobbet ;)
Saknat någon? Ja 

JAG HAR:
Digitalkamera? Nope
Systemkamera? Nej 
Telefon på rummet? Mobilen hehe ;)
Egen dator? Nej men vill skaffa en :)
Könssjukdom? Haha nej som tur är!
Bra kompisar? Dem bästa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0