Dagen före

En random bild som får symbolisera morgondagen.

Taskig update idag men jag hade lite grejer att göra och var tvungen att åka till Skärholmen med mami och syrran. Kom hem med lite mer alkohol och två nya bh-ar. Så typiskt mig när jag har pengar att alltid köpa nåt när jag handlar!
Iaf så var det bara att åka hem och packa sen dra till kista med brorsan. Jag käka en sen lunch på food corten och så köpte Johan lite kläder.
Nu sitter vi hemma hos Annan familj och ska snart åka till Ringsö där vi kommer fira Midsommar. 
Jag var där 2012 på Midsommar, då mådde jag inte lika bra som nu och har heller ingen Alanya saknad så kommer nog bli en bättre Midsommar :)

Vad ska ni göra på Midsommar? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0