Egna idéer?


Godmorgon godmorgon i ottan!
Eller nja, så tidigt är det inte men ändå ;)

Igår stängde vi en timme tidigare än stängning och gick väl från jobbet tjugo över tolv på kvällen, skönt faktiskt då jag var helt slut i fötterna och benen.
Men huvud ville inte riktigt sova, lite tankar som rullar och så hade jag nog inte riktigt kommit ner i varv.
Vaknade dessutom rätt tidigt jämfört med igår. Fick iaf en godnatts sömn.

Idag jobbar jag sista dagen som iaf är planerad och börjar 18.
Lite skönt att börja lite senare faktiskt, om jag inte blir inringd tidigare dvs.

Vet att bloggen har vart lite trist på sistone, inga roliga bilder och speciellt spännande inlägg.
Ni får väldigt gärna tipsa lite, vad vill ni läsa mer om, något ni vill veta osv. Jag är helt öppen för förslag så har ni några önskemål, framför de gärna! :)

Ska försöka bli bättre, komma på lite saker osv men mer er hjälp skulle det självklart bli bättre! 
Kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: ida

Dina drömmar, vad vill du bli?
Vad gör du om 10 år?.killsmak? Hur det är att bo i Stockholm? Hur tankarna om livet är? Vad vill du ha och vad drömmer du om? Lite djupa inlägg :)

Svar: Tack Ida för ditt tips! Ska ta åt mig det och göra mitt bästa, min blogg är ju en personlig sådan så passar väldigt bra :)
My Bergstedt

2014-06-07 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0