En tur på stan


Hallo!
Jag och Johan är nyligen hemkomna från stan. 

Men min dag började tidigt, halv 7 vaknade jag så jag ändrade tvättiden till 8. Min förmiddag spenderade jag alltså i tvättstugan och balkongen för att få lite färg! 

Jag knallade sedan in lite tidigare till stan, satte mig på Wayne's, drack lemonad och läste Snabba cash innan jag mötte upp brorsan.
Vi har vart i Gallerian och jag har fått med mig lite nytt hem.
Ett par boyfriend jeans skulle man väl kunna säga, nya shorts och tre basic linnen. Sånt som jag har behövt ett tag nu helt enkelt!

Käkade en sallad till middag gjorde vi med så nu tänker jag ägna resten av kvällen till serier och filmer.

Så jäkla bekväm jag har blivit, nästan lite läskigt asså men annat blir det till hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0