Hur solar ni som bäst?


Tänk om man fick vara så där brun när man lägger på svart-vit filter haha! I wish ;)

Nä men lite mer sol dagar så man kan få ligga och steka hade inte vart helt fel alltså!
Det kan jag deffinitivt sakna med Alanya, eller ja med vilken solsemester som helst egentligen.
Bara ligga på stranden och steka i hettande sol!
Love it!
I värsta fall får jag väl lägga mig i ett solarium ;)

Hur solar ni som bäst?
Med olja, solskyddsfaktor, utan?
På stranden, balkongen, terrassen eller varför inte på gräsmattan?

Min favorit är nog stranden, med havet precis framför dig men njuter även av att ligga på en terrass i gassande sol, något kallt att dricka och varför inte lite gott sällskap.
Solskyddsfaktor vad är det? Antingen kör jag olja, helst helt utan solskydd (Hawaiian tropic) eller utan något alls.
Och nej jag vet att det inte är bra och att man bör skydda sig när man ligger i solen!

Åh vill ha solväder nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0