Kalori


Skulle verkligen kunna rekommendera denna matkedja. Kalori.
I Stockholm finns den på översta våning i Kungshallen. Det är enda stället jag både sett och vet att det ligger men det går säkert att googla på andra platser.

Riktigt gott och igen av mealen överstiger 500 kalorier, alltså är det max 500 kalorier per portion.
Egentligen ska jag inte tänka på detta men det var skönt att äta ute och inte bli äckligt mätt och inte fick överdrivet mycket mat som jag ändå inte orkar äta upp.
Tyckte därför detta var ett perfekt alt för mig :)

Det ni ser på bilden är råris med kyckling, gul curry och sallad. Och jag fick betala 95 kr.
Absolut prisvärt om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0