Lyckan!


Alltså ni förstår inte hur tacksam jag är att ha en sån fin storebror!
Jag kunde ha fått gå med spräckt skärm hur länge som helst men inte ens i 24 timmar blev jag tvungen att ha den. Lämnade nämligen in den idag och det skulle ta 1 timme att fixa. Så när Johan slutade jobbet hämtade han ut den och fixade ett "evighetsskydd" på den!
Och på det så låter han mig bo här, jag vill egentligen inte ens begära allt han ställer upp på, jag gillar liksom inte att glida på andra!
Men ändå finns han där, bästaste storebror!

Nu sitter jag iaf och hänger i soffan, käkat plocksallad från Ica och glor på Game if thrones. Grym serie!
Städar har jag gjort idag iaf och imorn ska jag träffa en studievägledare, får se hur det går :)

Ha en trevlig kväll, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0