Måndag


Halloj allihop!
Läget, allt bra? :)
Jag mår faktiskt helt ok, fick sova till 9 idag utan nåt uppvaknande kl 4 imorse!
Så fixade frulle och såg klart på Snabba Cash som jag började titta på igår efter jobbet. Måste ändå säga att jag har underskattat den första filmen. Har sett den en gång innan och tyckte inte alls om den, tror att det beror på att jag var typ 14-15 år när den kom ut och inte fattade eller fann nåt intresse utav den. Men tyckte jag faktiskt att den var bra, inte lika bra som de två sista men fortfarande bättre än vad jag tyckte förut :)

Just nu sitter jag iaf hos brorsan, hoppade av i Slussen och knallade ut till Kungsholmen så jag har fått mig en promenad idag iaf :)
Passade även på att ringa och boka en tid för min navelpiercing så imorn gör jag om den yey! Snacka om att jag har saknat mitt lilla smycke i navel!

Jag och bror ska nog iaf ta oss in till stan och kika lite och möjligen gå på bio men vi får se hur det blir med den saken .

Ni får iaf ha det så fint så länge, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0