Måndag


Godmorgon godmorgon!
Hur mår ni, allt väl efter helgen? :)

Jag har börjat min morgon med frukost på sängen framför ett avsnitt av Game of thrones, grym serie verkligen och ja jag vet att jag är efter typ så där 4 säsonger men aja haha ;)

Sen har jag även ringt runt lite, komvux, skolslussen och till min grundskola för att få min betyg därifrån.
Gissa vad.
Bara komvux svarade och dit kan jag inte vända mig förens jag fyllt 20 så hon tipsade mig till skolslussen och där var en borta till september och den andra svarade inte.
Ibland blir jag matt alltså och speciellt sen när jag ringer sista samtalet och rektorn från grundskolan inte heller svarar. Suck.
Aja det är bara att vänta tills de ringer tillbaka.

Så planerna för idag är inte så många, möjligen att jag åker iväg en sväng sen. Men idag är det iaf bra väder så att sola står på schemat samt träna :)

Ha en fin måndag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0