Med en bra start på dagen!


Idag har jag haft en av mina bättre dagar!
Började morgonen med frukost, ett avsnitt av Game of Thrones och sen gav jag mig ut på en intervall runda samt styrka innan.

Och jag testade en ny grej, inte röka efter frukosten. Inte förens efter att jag tränat och måste säga att det var skillnad vilket gjorde träningen skönare!
Plus det fina vädret!

Sen blev det lite sol på balkongen, dusch, smink och så tog jag mig hem till Hagsätra då mamma har vart ledig idag.
Vi har pratat, käkat vattenmelon och nu är brorsan här också och vi har precis avnjutit en god middag av mamma!
Så gott alltså!

En bra dag har jag haft helt enkelt och kan helt ärligt tänka mig att det berodde på min träning imorse :)
En bra start på dagen det vill säga.

Juste det är en sak jag glömt att berätta också, 21 augusti är jag tillbaka i skolbänken igen. Jag får börja om andra året på vård och omsorg i Didaktus.
Lite surt känns det ju men jag känner men ändå taggad. Den här gången är jag redo och ska satsa allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0