Morgonträning


Godmorgon!
Inatt sov jag bättre men tror helt ärligt att nåt är fel på mig!
Måste ha en inbyggd klocka för jag vaknar alltid runt 4.20 tiden på morgonen och slumrar om igen efter det.
Fattar inte varför alltså! :o

Aja i vilket fall som helst klev jag upp innan åtta, gjorde frukost och glodde på ett avsnitt av Teen Wolf, insåg att jag missat några avsnitt av säsong 3 så det gjorde mig lite glad ändå haha ;)
Sen drog jag på mig träningskläderna, körde mina styrkeövningar och drog ut på en intervallrunda.
Måste ju erkänna att det går lite segt, man får inte bästa kondisen av rökning direkt. Chockerande eller hur..
Men annars var det rätt skönt att komma ut på en runda. Konstigt nog känns det lättare när jag är på slutspurten av rundan. Då rinner jag iväg i tankarna och glömmer att jag tränar. Kan det inte vara så i början också haha!

Snart ska jag börja städa lägenheten, igen. Och ikväll ska vi skjutsa mamma och ungarna in till flygbussen i stan. De åker ju till Alanya ikväll och blir borta hela sommarn. Så det blir jag och farsgubben här hemma haha!

Btw ser ni min navel? Buhu, min piercing finns inte där längre :(
Men jag ringde till en studio igår och frågade om jag kan göra om den och det var inga problem. Tack och lov!
Vågar inte låta Alex göra om den nu när det är ett ärr där så tar det säkra före det osäkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0