Mot studentfirande


Hej fina ni!
Först och främst vill jag tacka er som tipsat om träningen, kommer ta era råd och såklart gå efter mig själv :)

Morgonen började tidigt, upp kl 6 fast jag vaknade innan så hade inga problem att komma ur sängen.
Syrran och lillebror har haft skolavslutning och jag och mamma gick på syrrans inne i Skanstull. 
Och eftersom jag hatar att stressa på morgonen klev jag upp lite tidigare :)

Nu är jag iaf på väg ut till Norrtjäle för att möta Josse som har studentlunch på skolan och senare drar vi till Jennifers studentskiva :)
Kommer vara ute i Närtuna fram till söndag tippar jag på då Josse tar studenten på fredag och Alex fyller år på lördag. Så har några fina dagar framöver :)
Har även vart en sväng i stan och köpt presenter så nu är det kirrat. 
Jag är super dåligt på presenter, även om det är till Josse tex så tycker jag att det är skit svårt att hitta något passande. Jag vill ku ändå att den som får presenten ska vara nöjd!
Hoppas dessa blir bra iaf ;) 

Vi hörs senare, ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej my!

Kan du skriva ett inlägg om det som fick dig att längta till Alanya innan du flyttade dit och vilka förväntningar du hade? Ex om dina dagar skulle vara mer livliga? och sen efter det skriva hur det faktiskt blev i slutändan? Ungefär det du hoppades på och det som hände?

kram

2014-06-11 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0