Ricinolja!


Nu kör jag igen!
Ni som har följt mig ett tag vet att jag har tipsat om rincinolja förut och ska nu börja använda det igen!

Tre gånger i veckan och ska sitta 30 min i håret. Sen tvättar man ur det med schampoo och balsam, som vanligt när man tvättar håret helt enkelt :)

På tre- fyra veckor ska håret ha vuxit 4-5 cm samt bli tjockare!
Och som ni ser kan det behövas på mitt hår, att det blir tjockare alltså :)
Att det blir längre snabbare är också riktigt bra! :)

Jag betalade 95 kronor för en flaska på 500 ml uppe på en hälsobutik på Götgatan i Slussen. Bra och prisvärt helt enkelt! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägger du det i hela håret som en inpackning eller hur lägger man i det? :)

Svar: Du börjat med att gnugga in hela hårbotten och sen drar du ut i topparna, jag brukar tycka att det blir så trassligt så tar mer olja i händerna och drar ut och smetar in :)
My Bergstedt

2014-07-01 @ 23:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0