Soft dag!


Gokväll kära ni!
Idag blev det inte riktigt som mon dag var planerad. Jag åkte iväg och träffade en killkompis och dessutom fick en ny. Jag kom dit vid 1, vi chilla på terrassen i gassande sol. Otur för mig som dragit på mig leggings och en tunnare stickad tröja, allt i svart dessutom så jag satt mest i skuggan. Kollade på film och käkad glass. Soft dag helt enkelt :)
Däremot blev jag mindre glad på väg hem och sprang till bussen. Mobilen trillar ur jackfickan och när plockar upp den är hela skärmen spräckt! Fy vad hemsk det känns alltså!

Nu är jag iaf hemma hos Johan och Anna. Hon är i Barcelona nu och kommer hem om ca 10 veckor så nu ska jag bo här med Johan under tiden är det tänkt. Käkat middag och snackat lite har vi gjort.

Måste bara säga att jag är så sugen på att börja plugga igen, jag skulle kunna börja imorn helt ärligt. 
Jag har en tid med en studievägledare på onsdag men tänkte faktiskt ringa till Didaktus imorn och se om det finns en möjlighet att börja där till hösten igen och då slipper jag förhoppningsvis att gå om allt och börja från 2:an igen. Får se vad det har att säga helt enkelt. Håller tummarna!

Just nu tycker jag om att jag är tillbaka i Sverige, även om en del saker känns skit så kan jag börja se en ljuspunkt i allt det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0