Sömn!!


Godmorgon rosenknoppar och grattis till de som tar/tagit studenten!
Fullt med studenter igår på stan och kunde även se på insta och fb att en hel del tog studenten går!
Känns bara surt att jag kunde ha vart en av dem men what to do?

Igår jobbade jag iaf från 15-23 och idag 15-01. Vilket betyder långpass, hoppas ju på bra cash nu asså, det är ju dessutom nationaldagen idag så man får extra betalt om jag inte har helt fel?

Något som är skönt nu när jag har jobbat och fått lite stimulans är att jag sover mycket bättre och längre!
Så det blir ju lite trist när jag inte jobbar efter helgen, då blir det väl sämre sömn igen. Det lär ju visa sig iaf!

Imorn jobbar jag också, 18-01 sen vet jag inte när jag jobbat igen. Men nästa vecka händer lite grejer, två studentmottagningar, Jennifer och Josses och så Alex födelsedag!  
Skojigt skojigt och jag är så glad ocj stolt över dem små liven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0