Tappat gnistan?



Hej kära ni, allt väl? ;)

Jag vet sorry för lite update på bloggish men för det första så åkte mamma och ungarna ner till Alanya igår kväll så kände inte för att skriva nåt. Och igår låg jag och drog mig i sängen till kl 13. Jobbet ringde och behövde att jag jobbade så min frulle blev vid halv två typ och sen var det bara att fixa sig och packa. Ska nämligen ut till Närtuna med brorsan och vara hundvakt åt morfar och Gunnels voffsingar :)

Sen måste jag säga att jag är i en bloggtorka. Jag har ingen lust att skriva alla gånger och jag har svårt att komma på nåt intressant för er att läsa om. Så nu är ni iaf medvetna om det men jag ska göra mitt bästa och försöka hitta bloggnistan igen!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0