Att bestämma sig


Just nu känner jag mig väldigt förvirrad. Det finns så mycket tankar och idéer som snurrar runt i huvudet. Och på det lite annat från nåt år sen. 
Det blir lätt överbelastat och jag vet inte hur jag ska gå till väga med allt.

Därför kan Alanya vara skönt på det sättet, man tänker mycket för stunden och inte vad som händer imorn eller om en vecka. Visst så blev det sista tiden där men annars har man iprincip bara kul!

Jag vet, jag vet. Det är att fly från sina problem. Att få en anledning till att inte ta tag i saker.
Men som sakt så är jag så himla osäker på vad jag vill med mitt liv och tänker ofta "Men hur kommer jag vara då, hur ser mitt liv ut om jag väljer den här vägen?" Osv osv. 

Något jag vet att jag vill är att kunna flytta hemifrån, jobba med något jag tycker om på heltid, träffa en fin kille, resa, festa och så småningom ha barn. 
Det är väl vad det flesta vill i livet men för min del vet jag bara inte hur det ska gå till.
Jag måste ju plugga till något, men vad? Vad vill jag bli? 
Och så ätstörningen på det.

Suck, ni förstår ju hur jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0