Beslutat mig


Ja kära ni vad ska jag säga. 
Jag hade en super kväll igår... Till en början. 
Igår stötte vi på en vän till oss och så blev vi med honom och hans kompis, vilket sluta att vi åkte till Summer Garden och festade ist.
Bjöds på helrör och dans vilket var väldigt kul. Dock förstod jag ganska snabbt vad denna kille var ute efte vilket inte intresserar mig ett dugg. Och på det dyker andra folk jag känner upp och natten fortsatte bra men så kommer vi in i bussen som ska ta oss hem.
Ja vad säger man, nya tjejer, nya att strula med (även mitt förra höll på med någon ny igen), en kräktes och allt var allmänt kaos, jag blev skit arg och kände bara "Nej det får vara nog, finns verkligen inget här för mig mer. Jag åker tillbaka hem till Sverige!"

Så nu kära ni är det bestämt, jag åker tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0