Chill på Loftet

Ursäkta bildens kvalité.

God morgon på er!
Allt bra med er? :)

Som jag nämnde igår så slutade vi tidigt igår och bestämde oss för att chilla hemma på loftet (vi kallar vår lägenhet för det hehe) hela kvällen, dvs glo på tv och äta plockmat :)
Jag drog dock inte ut på nån träningsrunda men gjorde istället lite övningar hemma. Hade egentligen dra ut och träna imorse men min hals gör för ont och förkylningen är inte snäll så jag somnade om istället.
Inte kul att vara förkyld alltså, beror nog vädret de senaste dagarna. Det har öst ner på morgonen och sen mot eftermiddagen har det spruckit upp och blivit varmt och strålande sol. Skumt men det här är det sista regnet nu innan sommaren kommer igång på riktigt :)

Idag är det fredag som alla säkert vet ;) Och vad jag har förståt så ska vi här från jobbet gå på en invigning ikväll för en shotbar som en av guiderna vi har kontakt med är manager för. Får se om det blir av men det skulle iaf vara lite kul :)

Ha en fin fredag, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0