En aning grumpy


Godmorgon!

Igår var ingen bra dag som ni vet. Tog två Atarax och blev så trött så jag däcka ca tio i åtta igårkväll. 
Och nej Atarax är ingen typ av drogmedicin, det är bara något som gör mig trött eller lugnar mig. Oftast blir jag så trött så när det blir för jobbigt somnar jag och sover ist. Det är inget som är beroende framkallande och var egentligen till för allergier, pollen tror jag det var, men biverkan på det var att man blir trött och lugn så ist används medicinen på oss med ångest osv.

Iaf idag känner jag mig fortfarande lite seg men det kanske blir en bättre dag idag.
Tänkte försöka ta mig ut på en PW, dock så tror jag att jag har sträckt en muskel i vänstra sidan av revbenen. Vet inte om jag överansträngt mig från förra veckans träning då jag inte tränat på länge. 
Även därför känner jag mig grumpy, för att jag inte kan träna egentligen eftersom det gör ont + plus den där surprisen hindrar mig lite också.

Det ska bli skönt att få komma ut till Alex imorn. Mår mycket bättre när jag är med mina vänner och får inte lika mycket chans att tänka över saker och ting.

Jag vill även tacka Anki för hennes kommentar, även fast jag gjorde det i mitt svar till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0