En fin fin helg!


Godmorgon godmorgon i ottan! ;) 
Haha älskar Robert Gustavson alltså! ;)

Jag har haft en super mysig helg här ute i Närtuna. En myskväll hos Josse i fredags med kladdkakebakning dagen efter, hehe :)
Sen knatade jag upp till Mårtenssons där mamma och ungarna väntade.
Vi mös i solen men vin, bubbel, öl (inte för min del dock) och go musik. 
Morfar och Gunnel kom upp en sväng också innan de tog sig hem och började förbereda middagen.
Även min barndomsvän Zandra kom hem en sväng. Hehe oj oj oj vilka planer vi har. Ska bli skit kul!

Vid sex tiden tog vi oss ner allihop till morfar och Gunnel som gjort iordning grillen!
Och efter maten åkte jag och Zandra och plockade upp Josse och hennes kille, åkte bort till Alex och hennes familj och spelade en omgång kubb :)

Alltså en fin helg med familj och vänner, älskar allihop och det är dessa stunder som jag saknat här i Sverige! :)

Sen har jag en liten suprise för er också men tänkte hålla lite på det, så får ni hålla lite utkik! :D
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0