En fin morgon!


Godmorgon!
Hur skönt var det inte att gå ut på balkongen och det är strålande sol och varmt!
Nu vet jag iofs Im det är lika varmt och skönt när man inte sitter direkt i solen men aja ;)

Hatar när det blir dåligt väder, kallt och blåsigt, fy!
Jag vaknade iaf före Johan och Anna imorse, då jag fixade disken och gjorde mig en kopp te. Mamma och ungarna är på väg hit så vi ska käka lite frulle ihop, mys!
Ikväll är det dessutom Victors tur att sova här. Byte i Bregottfabriken haha ;)

Annars får vi se vad dagen har att bjuda på. Imorn ska jag iaf träffa Josse på dagen och hjälpa henne hitta en studentklänning och sen åker vi ut till Närtuna för att hjälpa morfar och Gubnel till lördagens festligheter! 

Ha en fin dag kära ni! 
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0