Friday!


God morgon fina ni!
Allt bra med er denna soliga fredag? :)

Förutom att jag är öm i kroppen av träningsvärk så mår jag bra. I helgen ska det bli soligt och varmt och jag ska ut till Närtuna idag och träffa Josse!
Jag har saknat henne sjukt mycket så det ska bli skönt att få träffa henne igen. Vi har en hel del att ta igen ;)
Sen på lördag ska jag knata över till morfar och Gunnel som också bor där ute, mamma och ungarna åker dit imorn så även det blir mysigt!

Innan jag åker idag så är det idag tänkt att jag ska fotas lite av min snälla granne, ni vet bilderna jag la upp i augusti och som blev min förra header?
Lite såna bilder tänkte jag ta :)
Hoppas det blir bra!

Ni få ha en fin fredag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0