Granola!



Godmorgon! Någon met än jag som vaknar tidigare än vad man egentligen behöver? Suck..

Aja jag avnjöt iaf en god frukost framför ett avsnitt av Pretty little liars. Vi köpte nämligen en ny müsli igår. Special K nya granola müsli. Älskar Granola, det är som crunchy müsli fast med mindre socker osv!
Så gott så denna kan jag rekommendera!

På schemat idag står det städning med mami, kanske träna och så leta efter någon form av distansutbildning åt mig. Jag lovade Johan att leta fram alla mina betyg då jag har så svårt att få saker gjorda men ett löfte är ett löfte, speciellt till brorsan!
Jag hittade iaf mina senaste betyg och som är mest relevanta, men inte mina högstadiebetyg. Jag får rota lite till annars så får jag kontakta mitt gamla högstadium (håller tummarna för att slippa sånt krångel).

Ni får ha det så bra idag och njuta av vädret, kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0