Hello Sweden!


Ja kära ni!
Känns skönt att vara tillbaka, kallt dock ;)
Däremot kommer mitt liv kännas otroligt lugnt efter tre månader av party, jobb och annat som höll mig upptagen på dagarna.
Lite tomt känns det också men det vänjer jag mig nog vid. Måste som sagt försöka bli stabil igen, bli bra innan jag kan bestämma om och när jag kommer tillbaka till Alanya.
Har ju ändå visumet till december så finns ju tid. 

Jag har iaf redan hunnit kolla på ett avsnitt av Vampire Diaries med syrran och en kopp te, mys!
Och nu väntar vi på våra pizzor sen blir det tillbaka in i serien! 
Imorn tänkte jag sätta igång med träningen också och kika runt lite efter distans plugg så jag kan sysselsätta mig mer + göra färdigt mina studier :)

Får se hur det blir, håll tummarna för mig! 
Kram så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0