Hopp


Det är lite skönt att få en liten gnutta hopp i sig!
I sommar ska jag bo med Johan inne i stan då Anna är i Barcelona hela sommaren för att plugga :)
När jag ska börja bo där ver jag inte riktigt, Anna åker på söndag så det beror mest på vad Johan tycker :)
Jag ser väldigt mycket upp till honom då han har gått från noll till där han är idag så förhoppningsvis blir detta givande och han kan puscha på mig ordentligt så jag inte bara ger upp!

Och pappa ska höra med Callcentret på hans jobb om de söker personal och idag när vi satt på mitt gamla jobb kom min kollega och tog mitt nummer igen så han kan ringa mig när jag behöver hoppa in för att jobba! :)
Det känns bättre och det kan bli bra det här. Förhoppningsvis, vi håller tummarna helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: Kersling/kanki/alcoholic aunt/what ever u wanna call me

You can do it! Ge aldrig upp, du är starkare än du tror my friendo ♡♡

Svar: Love you!!❤️❤️
My Bergstedt

2014-05-30 @ 09:30:44
URL: http://caarros.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0