Inspo!


Dessa bilder från Google får mig att längta tillbaka sjukt mycket. Alla mysiga grillkvällar, mysiga stunder med nära och kära, studenten för min fina vänner, den svenska sommaren, nya äventyr, nya mål dvs börja plugga och jobba, träna och skapa någon form av fasta rutiner.

Det är längtan efter att skapa mig ett fungerande liv där jag är trygg, frisk och allmänt lycklig. Omgiven av folk som bryr sig och älskar mig, och som jag älskar och bryr mig om.

Det kommer antagligen inte bli lätt, det är stort och tar tid att bygga upp men jag vet att bara för att jag skulle komma hem igen så poff så har jag inte helt plötsligt ett liv och allt är frid och fröjd.
Även med detta kommer jag behöva kämpa för. Men med mina vänner och familj i ryggen kan jag klara det!
Jag måste bara våga satsat på riktigt!



Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag och en kompis ska till Turkiet en vecka i maj och tänkte kolla hur mycket fickpengar du tycker man bör ha med sig. Vi lär äta lunch och middag ute de flesta dagarna, dricka drinkar och shoppa lite. :)

Svar: Jag hade med mig 6000 kr i fickpengar förra sommaren och hade till och med kvar trots att jag stannade 6 veckor. Dock så jobbade jag ju också så behöve inte betala mat under tiden jag jobbade :)
Skulle iaf säga runt 5000-6000 kr :)
My Bergstedt

2014-05-07 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0