Lahmacun


Idag har vi haft några timmars ledig tid och spenderade den nere i hamnen hos vår kompis butik, bara chillade.
Sen gick vid med honom och åt lunch på Black Horse, turkisk pizza eller Lahmacun som det heter :)
Mums men hur mätt blev jag inte efteråt, vill ens tänka på mat haha!

Ikväll ska det tydligen vara en show så jag vet inte vem av oss som åker på den   ännu, vi får se.

Sen har ju Summer Garden öppningsfest, hur sugen är jag inte på att gå!! Gah, jag skulle mer än gärna åka dit speciellt när vi har blivit medbjudna men Carol tvekar lite då Summer Garden har öppet till 5-6 på morgonen.
Även där får vi se hur vi gör men just fel att vi var på deras stängnings fest hade det varit awesome att gå på deras öppning också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0