Livets sköra tråd

Bilden är tagen av en fotograf från Villa Moon Flower när jag var där för en show :)

God morgon på er!
Gårdagen och kvällen spenderas med mami då hon var ledig igår, käka popcorn och glodde på film. Mys!

Idag står det träning på schemat, fortfarande förkyld så tänkte ta en PW. Dock så har jag så himla svårt att få arslet ut vagnen. Ena sekunden är jag jättemotiverad och i nästa försvinner det, suck. Är det nån som har några bra tips för att få saker gjorda,träning då dvs? 
Skulle vara toppen!
Annars har jag ätit frulle framför serien Hemlock Grove, svin bra och jag tror jag tipsade er förut om den :)

Men det finns en sak jag vill säga innan jag avslutar.
Inatt hände en hemsk olycka. Djn från Black Horse ligger på sjukhus efter en MC olycka, jag vet inte vad som exakt hände men han är illa däran.
Livet är så skört och det är i dessa stunder man inser det. Ta vara på allt och uppskatta mer i livet, man vet aldrig vad som händer.

Jag och många andra ber för att han kommer klara sig och bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0