Lost in space


Så känner jag mig verkligen just nu.
Saker från det "förflutna" har kommit tillbaka och jag vet inte vad jag får känna. Mycket har hänt sen den tiden och jag vet inte hur jag ska hantera det hela.
Och om jag känner något, vad ska jag göra. Jag vet helt enkelt inte vad jag känner fast jag på ett sätt gör det.
Mest av allt är jag nog bara så osäker..

Hur som helst har jag iaf bestämt mig för att i veckan ta tag i lite saker. 

• Jag ska ringa komvux
• Jag ska ringa min grundskola och be att få mina betyg.

Det har egentligen inget att göra med det ovanstående men det här kanske iaf kan hjälpa mig att få ordning på lite saker. Så att jag har en fast punkt någonstans iaf.

Mycket tankar och känslor är det vilket märks på mitt humör och sömn.
Jag drömmer konstigt, pratar i sömnen och sover dåligt dvs vaknar tidigt oavsätt om jag är svintrött fortfarande.

Jag ska iaf börja med att få de där två sakerna gjorda under veckan så kanske det åtminstone ordnar upp sig lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0